<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Monta iloa pilataan sillä

     että katsotaan vaan korkeuksiin

Eikä huomata

     mitä jalkojen juuressa tapahtuu

 

 

Kyllä minä tiesin

     että sulla oli voima ja valta

Mut pitikö sun polttaa taivas

     juuri kun lensin korkealla

Minkä värisin silmin katsoit putoamistani

     - mustin vai valkoisin

En koskaan päässyt selville olitko

     Enkeli vai Paholainen

Paloin ja putosin

     ja putoaminen jatkuu yhä

Miten alas pääsenkään

    rikkoutuneet siivenriekaleet vierelläni

Olen varma

     etten enää koskaan nouse ilmaan

 

 

Olen surullinen

     Olet sittenkin päättänyt jättää minut

Ja kun mä luulin jo toipuneeni ikävästä

     Joku lausuu sun nimes

Ja sä palaat taas mun mieleeni

     Mun pää painuu alas

Hiukset hulmahtavat silmille

     Ja siinä ne saa ollakkin

Mä muistan vaan vaan hyvät asiat susta

Syytän itseäni etten ollut tarpeeksi hyvä

     Ikävä riipaisee syvältä

Ja kyyneleet purkautuvat ulos

     Kuin joku olisi avanut padot

Mä katson kauas ja mun ruumiini tärisee

     aivan kuin joku lävistäisi sitä